4x4BKF, ale Z tego co pamiętam to Mirko przegrał z Fedorem na punkty ale przegrał. Mirko mocno się zmęczył tą walką. http://www.youtube.com/watch?v=fyrCi...eature=related
Maglownica - jak wymienić?
Zwiń
X
-
kolega 2 osoby sa potrzebne samemu tez mozna ale lepiej miec kolesia
odkrecic kola odczepic koncowki drazkow od wspomagania musisz odkrecic rurki od wspomagania przy listwie wspmogania od srodka odlaczyc kolumne kierwonicy najlepiej poluzowac sobie lekko zawieszenie tzw wozek zeby bylo lepiej ja wyciagnac a wyciagnac ja mozesz z lewej lub prawej strony juz dokladnie nie pamietam ktora strona lepiej
ale powiem ci tyle ze zabawy jest troche ale browar i 4 h i po robocie :lol: :lol: :lol: :lol:Skoda Forever jednak
Vw Golf I II III
Opel Omega C
Peugeot 206 HDi
Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
Skoda Octavia II FL RS kombi
Komentarz
-
-
kola odkrec i odlacz koncowki drazka kierowniczego a skrecic jak chcesz jak bedzie ci wygodnie
przy tej wymianie zbieznosci nie robiszSkoda Forever jednak
Vw Golf I II III
Opel Omega C
Peugeot 206 HDi
Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
Skoda Octavia II FL RS kombi
Komentarz
-
-
czołem panowie,spokojnie :!: najpierw upewnij się czy masz odpowiedni płyn do wspomagania,mineralny czy syntetyk żeby się nowy ze starym nie zważył,2 osoby to podstawa,to że masz kanał to plus,a więc tak maglownica przykręcona jest do ławy od spodu na 4śruby klucz 13,aby mieć wygodne dojście do węży klucz 18 najlepiej zdemontować filtr powietrza,odkręć końcówki od piasty,rozłącz kolumnę w środku i nie kręć zbytnio kierą ,bo gdy zrobi za duży obrót będzie łapać błąd obrotu i zaświeci się ikonka trakcji,u mnie aby wyjąć maglownicę musiałem odkręcić i spuścić całkowicie ławę 4śruby na klucz 21 ,maglownice najlepiej wyjąć w lewą stronę,a i odkręć jeszcze przykręconą do ławy gumę trzymającą tłumik bo będzie trzymać ławę,po wyjęciu magla zmierz odległości końcówek na drążkach i przełóż lub jak masz nowe to ustaw tak jak stare ale tak czy tak to radził bym podjechać i ustawić zbieżność a przy okazji sprawdź sobie zawiechę ,miłej pracy :szeroki_usmiech pozdro ps.również wychodzę z tego że co mogę to wolę robić samemu a nie dawać zarobić jakiemuś paprokowi,bynajmniej widzisz co jest i co ewentualnie będziesz musiał zrobić :szeroki_usmiech
[ Dodano: Nie 01 Maj, 11 09:28 ]
szczera prawda alfeeBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz